1. Anotace




Srdce člověka je velmi podobné moři, má své bouře, má své přílivy a ve svých hloubkách má i své perly.

 - Vincent van Gogh


Uteklo už moře času. Chtěla bych ho všechen vrátit zpátky. Spoustu věcí jsem pokazila a s odstupem času bych je udělala jinak, až na tu jednu.

Ta malá fazolka, kterou mi kdysi ukázal doktor na monitoru byla jedinou pozitivní věcí z mé minulosti, která mě nutila se nevzdávat. 

Tehdy jsem bydlela v jedné zapadlé vesničce, kterou by jste jen s těží našli na mapě. Ale, jak se říká minulost Vás najde všude a proto jsem musela utéct. 

Hledali mě a stopovali každý můj krok. Musela jsem zmizet ze země, ale ani to nebylo dost daleko. Před nimi totiž nebylo úniku. 

Na jedné straně jsem utíkala před výběrčím svého dluhu a na druhé před posedlým bojovníkem smečky. 

Bylo jen otázkou času než se objeví první z nich. Docházel nám čas... .
 

Komentáře

  1. Hrozně krásně píšeš. Tvoje kamarádka mi napsala ať si to přečtu a vážně toho nelituji. Moc super. -N.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, je to opravdu moc hezké. Tvá kamarádka mi napsala jestli si nechci tento blog přečíst a určitě jdu číst dál. Moooooooc hezké!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Wooow! Krása! Moc se mi to líbí. Máš krásný styl psaní!

    OdpovědětVymazat
  4. Začátek zní pěkně, jdu číst dál :) <3

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji jsem ráda, že se ti líbí a doufám, že pokračování nezklame. ❤️

    OdpovědětVymazat
  6. Zatím to vypadá moc dobře ;) 👌

    OdpovědětVymazat
  7. Wau... Píšeš nádherně... Máš zajímavý styl a neskutečně se to dobře čte, jako by do.člověka proudila voda, akorát to jsou místo vody slova 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je strašně hezké slyšet, že se někomu mé řádky líbí ❤️

      Vymazat
  8. Ahoj, začala som čítať Tvoj príbeh a zatiaľ sa mi naozaj páči. Máš veľmi pekný a originálny štýl písania, bohatú slovnú zásobu a vieš detailne opisovať prostredie a dej. Hoci je to v češtine, číta sa mi to ľahko :) Je to naozaj super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti můj styl psaní líbí. Snažím se co nejvíc detailně popsat prostředí a pocity člověka tak, aby se čtenář cítil stejně jako v knize a jednoduše si představil, co se kolem něj děje. ❤️ Děkuji, měj hezký zbytek večera ❤️

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

1. Poznání

17. Nastolení pravidel

15. Sleduješ mě ty nebo tvůj vlk

7. Co všechno může způsobil jeden hrnek kávy...

5. Výčitky svědomí

15. Odloženo!

10. Já vím...

00. Prolog

16. Já vím jak vypadám

19. Obřadní den