18. Prdelko...

 


,,Dáš si slanou omeletu nebo chceš něco sladkého, miláčku? " To oslovení mě překvapilo. Zdálo se, jakoby otočil o sto osmdesát stupňů. Jako by se předtím nestalo nic neobvyklého a všechno bylo v naprostém pořádku.

Dokonce ani personál, který postával opodál, čekající na jeden z jeho dalších rozkazů nevypadal překvapeně jeho reakcí. Zdálo se, že tohle pro ně bylo běžné. Nepřekvapoval je burácející křik, kterým jasně dával najevo, že to on je tady pánem.

Na jeho talíři ležela omeleta, ze které trčely kousky rajčat, slanina a vytékal roztavený sýr. Žlutá, žloutková přikrývka na sobě měla malá, nepravidelná kolečka pravděpodobně od špenátu nebo nějaké bazalky. 

Z omelety stoupala pára, takže ji museli akorát dosmažit. Personál byl nejspíš už naučený, co snídá, a tak jakmile vstoupil do místnosti, začali připravovat jeho snídani. Jeho postava nevypadala na to, že snídá někde v rychlém občerstvení nebo naopak někde v cukrárně. Určitě si zakládal na svém vzhledu a hlídal si každičký gram cukru.

Stále překvapená celou touhle situací jsem zaměřila svou pozornost do jeho obličeje. Ostře řezané lícní kosti mu dodávaly na autoritě. Zdálo se mi, že ještě víc vystouply od toho, jak pevně tiskl zuby k sobě. Malá, sotva znatelná vráska se mu usídlila na čele, jak byl rozzlobený.

Matka vypadala zaskočeně tím, co se právě odehrálo. Ještě ji nikdy nikdo takhle neutnul. NIkdy ji nikdo nesrazil hřebínek. 

Věděla jsem, že se jí budu muset později omluvit a přimluvit se za ní u Maroka. To mi bylo předem už předem jasné.

Tohle, ale nečekala ani Olliv, které cukaly koutky pobavením. Odložila svůj telefon a bedlivě studovala naše obličeje, jako by se připravovala na to, komu jako prvnímu rupnou nervy.

Zatímco ona se náramně bavila, já si připadala jako na válečném poli. K Olliviině úplné spokojenosti chyběl jen popcorn a vychlazená limonáda. Obávám se říct, poté co se napila ze svého nápoje, že už jí chyběl jen popcorn.

Stále celá vykolejená ze situace jsem sledovala služebnou, která přede mě položila stejnou porci omelety, jako předtím Marokovi. 

Jeden z lokajů přiběhl s tácem, na kterém ležel dopis. Přistoupil k Marokovi a lehce k němu dopis přiblížil. Jeho třesoucí se ruka dávala jasně najevo to, že není ve své kůži. Nechtěl tady být to jsem poznala hned. Dělal tuhle práci tedy proto aby uživil svou rodinu? 

Reagan si dopis vzal a se zájmem a snad i potěšením ve tváři ho pozoroval. Po chvíli rozlomil pečeť, kterou byl dopis uzavřen a vytáhl list ven. Jeho tvář nabyla kapky zachmuření, ale po pár vteřinách se mi dokonce zdálo, že jeho tváře nabyly lehce karmínovou barvu. Svůj pohled jsem proto taky přemístila na onen dopis.

Prdelko...

Zahlédla jsem pouze první slovo na dopise, než ho schoval do své kapsy u kalhot, ale i to mi dalo brouka do hlavy na dlouhou dobu. 


Komentáře

  1. To je mučenie ,ale chápem ťa aj ja tpho mám v škole dosť❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň ale opravdu teď nestíhám jsem zahlcena testy a je to děs do toho jsem začala s autoškolou a je těch věcí najednou moc ❤️

      Vymazat
  2. ale i to mi brouka do hlavy na dlouhou dobu???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale i to mi dalo brouka do hlavy... promiň měla jsem tam chybu a zároveň děkuji za upozornění někdy píšu moc rychle ❤️

      Vymazat
  3. super moc děkuji :) a teď další :) jen mě mrzí, že jsou kapitoly krátké.....

    OdpovědětVymazat
  4. Mám tuhle knížku řada ale už skoro měsíc nevyšla nová kapitola, tak se chci zeptat kdy vyjde?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj dlouho nevišlel žádný díl ani nevím jestli si to čteš ale snad ti je dobře a brzo napíšeš další díl 😅

      Vymazat
    2. Ahoj, promiň a ano občas jsem si to přečetla ale nevěděla jsem co odepsat... bylo toho moc po zdravotní stránce ale pokusím se přes víkend něco napsat doufám, že tě knížka neomrzela a znovu se ponoříš do jejího děje ❤️ děkuji

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Ahoj, moc se omlouvám, že teď dlouho nic nevyšlo měla jsem velké zdravotní problémy, ale zkusím se přes víkend ponořit zpět do psaní a něco vydat ❤️

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

1. Poznání

17. Nastolení pravidel

15. Sleduješ mě ty nebo tvůj vlk

7. Co všechno může způsobil jeden hrnek kávy...

5. Výčitky svědomí

15. Odloženo!

10. Já vím...

00. Prolog

16. Já vím jak vypadám

19. Obřadní den